Siirry suoraan sisältöön

Varaa kokkikoulu

Tarjoa työntekijöillesi, osakkaillesi tai sidostyhmillesi unohtumaton elämys ruoanlaiton parissa – opitte uutta rennosti huippukokkien kanssa ja nautitte työn tuloksen yhdessä ison pöydän ääressä laatuviinien siivittämänä.

Kokkikoulun kesto on noin 4 tuntia.

Kokkikoulut järjestetään pääsääntöisesti Helsingissä, mutta voit kysyä mahdollisuutta tilaisuuden järjestämiseen lähempänä teitä!

Varaustiedustelu

Varaustiedustelu ei ole sitova. Olemme teihin yhteydessä tiedustelun jälkeen ja annamme tarjouksen riippuen toivomanne kokin aikataulusta.

5/5

"Oli mahtavaa tehdä ruokaa tuttujen kanssa huippukokin opastuksessa. Kaikki sai kurssista paljon irti lähtötasosta riippumatta, ja ennen kaikkea fiilis oli katossa."

5/5

“Huippukokemus! Työntekijöiden palaute oli vain positiivista. Huippukokin oppiin pääseminen yhdessä työkavereiden kanssa oli kaikille vuoden kohokohta.”